fredag 4 december 2009

Casual Friday.

Sitter och jobbar på mitt favoritplace Bonniers Konsthall. Inte för att vara pretto, utan bara för att det ligger närmast min lägenhet, är prisvärt nog för en snål smålänning och har snabb uppkoppling. Nu känner jag mig som en modebloggande fjortis. Har även druckit latte idag. Med laktosfri mjölk. Håller jag på att förvandlas till en modebloggare? Som i Förvandlingen? Det är fredag och det firar jag med att ha en galet skön t-shirt på mig istället för en av mina vanliga vintageklänningar. Utan bh under. Och så en tjock, lång kofta på det så att man kan ha shittiga tights utan att skämmas. Så jävla skönt. Bara för det lottar jag ut en likadan tröja som min. Först till kvarn på adressen till höger (som vanligt). Den är faktiskt bortom fab. 

Inga kommentarer: