tisdag 17 november 2009

It's a Catastrophe!

Igår såg jag 2012. Den var fantastisk (screw the critics, fattar de inte att det är exakt så här en katastroffilm ska vara?). Och det jag gillar allra mest är att det är en misslyckad författare som får spela hjälte tillsammans med en forskande bokmal. Älskar det! Och när John Cusack, min favorit är med - hur skulle då filmen kunna vara dålig? Det enda jag vill klaga på är att män förekom i alla färger och storlekar men att de fåtal kvinns som syntes i talroller var våp med åttiotalsfrisyrer och vårdande anlag. Hello farfar - kläm åtminstone in en tant eller en tjock brud eller, ja vad fan som helst som inte är fönat och fixat.

2 kommentarer:

Emily sa...

jag sa ju att jag skulle älska den och jag hata den. i know us SO well! ikväll, voltuuuriii!

Anonym sa...

hehe! jag veeet.