måndag 27 april 2009

Monday Morning 3 A.M.

Rise and Shine! Vad ska du läsa idag?

6 kommentarer:

fransyskan H sa...

Hm. Tvekar mellan att fortsätta pâ den Haruki Murakami jag precis pâbörjat - eller att radikalt byta till Thomas Bernards Betong jag fann i boktravarna under hylluppsättning... Nervositeten i sprâket lockar! Och du?

Emily sa...

jag ska läsa the collector! har precis börjat, efter att ha återupplevt vår barndom via maria gripe-triologin. underbart!

Anonym sa...

har inte heller riktigt hittat min ingång till murakami, tyvärr. så jag tycker det låter bra att byta till betong... passar en måndag!

the collector låter också helt underbart, men jag sparar mig till den franske löjtnantens kvinna! ;-) och du vet att jag vill låna "mina" gripe böcker snarast; ombytta roller!

själv funderar jag på att antingen harva vidare i bära mistel eller fortsätta på nick & norahs oändliga spellista; längtar redan efter filmen fast jag bara läst två kapitel... den är underbar!

Paperback Lover sa...

Siri Hustvedts The sorrows of an American så den hinner bli utläst innan författarbesök+bokcirkel den 19 maj!

Anonym sa...

oh, koolt! jag var ju på zuzak, och ska på oates i sommar. författarscenen rockar!

Maria sa...

Vad glad jag blev av den där bilden. :)