fredag 13 mars 2009

Be My Baby?

Häromdagen såg jag Horace Biblioteksgatan (det är uppenbart att jag måste börja hänga mer där). Han hade mappar under armen, pratade i mobil och såg stressad ut. Jag stirrade så mycket jag vågade. Jag dyrkar nämligen Horace. Han är den enda kändis som får mig att bli pirrig i kroppen (som fjortisarna som dyrkade Darin när det begav sig, ni vet). En annan kool grej med Horace är att han också tränar på Friskis & Svettis (se bild). Jag vill läsa Horaces dagbok i pocket, snacka om perfekt kvällsläsning...

5 kommentarer:

Elin sa...

Jag undrar vad Horace tycker om att hans Friskis-bild förekommer på var och varannan blogg vars upphovsmakare beundrar honom (inklusive min).

Johanna sa...

åh horace. världens finaste. må han aldrig börja använda volymhårprodukter.

Anna W sa...

ja, haha. och undrar vad friskispressens fotograf tycker om det...

GymGlam/Caroline Nilsson sa...

Du kan få hjälpa syrran med båtfixning, båtisättning & båtupptagning om du vill. Horace har nämligen båten på samma ställe som hon & family :o)
Kram på dig!

Anna W sa...

åh! underbart. och vad kul att höra av dig caroline. hoppas allt är bra och att vi får tillfälle att ses när du är i stockholm. kram!