tisdag 10 februari 2009

Hjärtespalten svarar.

Följande lästips kommer från ett läsarmail:

Funderar på att bejaka mitt Maisie Dobbs-beroende och köpa den här boken. Kan det vara Allers-följetongs-läsandet i min barndom som spökar? Kram

Kära läsare! Kanske det. Men Among the Mad? Nej, jag vet inte... läste ju min första Winspearbok nyligen och är inte alls såld. Seg som kola och rätt trist om jag får säga det själv. Men min erfarenhet är att ju mer man sågar något desto mer populärt blir det. Då blir alla så nyfikna och bara måste avgöra på egen hand om det egentligen är bra eller dåligt... Så mitt råd till dig är att köpa boken och läsa den, om det är vad ditt hjärtas röst säger dig att du bör göra.

Vänliga hälsningar Anna

P.S. Glöm inte att fortsätta maila så fortsätter jag att publicera era brev, med svar som vägleder er i de mest komplicerade spörsmål... DS

Inga kommentarer: