torsdag 16 oktober 2008

Bookie Goes to Hollywood!

Ikväll stapplar jag (äger ett enda par pumps som jag inte kan gå i, och delar av ena klacken verkar dessutom ha försvunnit under bokmässan) iväg till Östermalm för att mingla med Sveriges modebloggselit. Att säga att jag kommer att vara en fish out of water är århundradets understatement. Men vem letar inte med ljus och lykta efter en anledning att få klä sig i rosa vintagesiden och en svart smula till hatt en ovanligt regnig torsdagskväll i oktober? Jag hoppas på dramatik, tårdränkta tacktal och catfights. Återkommer med en rapport om hur det står till med läsandet av annat än bloggar och glossy magazines hos flickor födda -90 eller senare, so wish grandma' good luck!

P.S. En av de få "this is my life-bloggar" jag läser (som inte tillhör någon jag känner privat) är den här. Bara namnet... väldigt underhållande! DS

Inga kommentarer: