tisdag 16 september 2008

Smoking Kills.


Gillar den här kampanjen, trots att det väl snart inte finns någon aktör som inte använt sig av samma idé i olika sammanhang. Själv skulle jag aldrig komma på tanken att ta ett bloss (vilket beror på att jag är en feg typ som inte vågat röka sedan jag blev påkommen när jag gick på högstadiet, och aldrig vågat dra ett halsbloss i hela mitt liv). Jag har däremot många vänner som slutat röka med hjälp av den här i sammanhanget klassiska pocketboken (och sedan börjat igen), vilket naturligtvis fick mig att börja tänka på den gamla favorittiteln The Cigarette Girl, och den här mannen samt alla andra titlar med koppling till giftpinnar. När allt kommer till kritan tror jag att den fenomenala Tummemamman slutar röka lika gärna kan vara den bok som hjälper dig att fimpa för gott!

Inga kommentarer: