måndag 21 december 2009

Crash Boom Bang.

I söndags drack jag lite champagne. Sen satte jag mig framför datorn och pysslade. Och råkade radera mitt google-konto, som bland annat styr Blogger. Hey, ho. Nu har jag hittat en nödlösning och kan göra inlägg, men bloggen ser fortfarande uppfuckad ut och det finns en risk att den försvinner om jag inte får kontakt med Google inom en vecka. Julkalendern återupptas snarast, och förhoppningsvis löser sig allt for the best... annars antar jag att vi ses någon annanstans 2010. Allt händer av en anledning? Jag kanske borde göra resten av julen vit, eller ska jag kanske dränka mina sorger?

På bilden: jag försöker välja böcker inför jul och kommande semester. Det här var andra urvalet...

5 kommentarer:

Bokbabbel sa...

ånej vad störande, hoppas det fixar sig! Och lycka till med bokurvalet, jag läpade också på en rejäl hög hem till familjen :D

Anonym sa...

Oh my!

Fast tummen upp till champange en söndag. I like.

Anonym sa...

Ajaj!

Det är en farlig kombination det där med alkohol och internet. Viktiga konton borde ha något slags alkohollås så att man inte kan readera dem av misstag...
Hoppas att det löser sig!

Aidaho sa...

ojojoj DU får INTE försvinna! Det skulle innebära stor kris! Jag hoppas Google blir informerad och inleder en katastrofplan med omedelbar lösning.

Anna W sa...

tack för all pepp och uppmuntran, men det ser dessvärre mörkt ut. visst är det intressant att det blir en helt annan grej utan bilder? jag hatar segdragna bloggar med milslånga inlägg, men nu börjar man ju tänka att man kanske borde köra med bildtexter... har dock det mesta av bloggen nedsparad, så jag kanske får göra en pdf eller nåt med allt det gamla. tyvärr är min förra blogg; bitchinboutbooks nog på havets botten for ever... oh, well. life goes on!