onsdag 21 oktober 2009

Running Girl.

Jag skippade det senaste loppet jag var anmäld till. Skäms som en hund. Vem ska hålla jämställdhetsfanan inom idrotten högt om inte jag, som ser det som mitt eget, privata lilla kall? Herregud, det är för kallt ute för att springa nu. Jag fick benhinneinflammation av mina ny skor förra veckan. Jag är i vansinnigt dålig form. Jag får ångest. PT, någon? Nej, orkar verkligen inte. Jag vill bara sova. Hur kan jag vara en sådan enormt irriterande hurtbulle ibland och som en död fisk ibland? Vad är det som händer? Ge mig en lämplig vintersport, nu!

9 kommentarer:

Jessica (ord och inga visor) sa...

Lämpliga vintersporter: 1. Streetdance 2. pilates 3. bodypump 4. dansaerobics 5. spinning 6. satsflow. Alla aktiviteterna finns på sats. haha, så kommer jag träna i vinter åtminstone (och hoppas att jag lyckas träna även i december i år...). Annars har du ju, som vi konstaterat på facebook, alltid paolo, härlige paolo. Haha!

Catrin sa...

Jag fullkomligen ÄLSKADE helt okritiskt denna lilla skrift av Murakami. Fick omedelbart lust att träna för och springa marathon och skriva en bok om bragden.

Madeleine sa...

Bowling!

Anonym sa...

paolo höll typ i en vecka eftersom jag har för lite egen kraft just nu. måste kanske börja på friskis igen. men jag hatar sats. de är för glossy för mig. pilates känns ok dock... jag har sprungit en mara. tro mig, det är överskattat. men man kan skryta mycket sen. jag hatar dessvärre bowling.... :-)

Jessica (ord och inga visor) sa...

tror det där är en föreställning, jag är inte någon glossy person och trivs ändå på sats. de är liksom mycket mer folkliga än de var för några år sedan, det är väl bara några center man ska undvika om man inte är sugen på glossy, glossy (eller egentligen bara stureplan). Jag brukar variera mellan zenit, hötorget, odenplan, hornstull, fridhemsplan och st eriksbron och där är det helt chill. Men jag förstår dig. Förstår också att man tröttnar på paolo!

Tomas sa...

jo, men jag HAR tränat där! träningen är grym, men de som jobbar där är ju crazy! :-) det måste du ändå erkänna... om du jämför med friskis, där det jobbar människor och inte robotar med läppglans. det var visserligen några år sedan senast, men då på alla ställen som ligger nära st eriks/odenplan/fridhemsplan/hötorget/city...

Anonym sa...

jo, men jag HAR tränat där! träningen är grym, men de som jobbar där är ju crazy! :-) det måste du ändå erkänna... om du jämför med friskis, där det jobbar människor och inte robotar med läppglans. det var visserligen några år sedan senast, men då på alla ställen som ligger nära st eriks/odenplan/fridhemsplan/hötorget/city...


fucking thomas hade använt min dator och inte loggat ut... :-) /anna

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra

Anonym sa...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your ilovepocket.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com