tisdag 13 oktober 2009

Readers Digest.

Skulle kunna blogga tusen inlägg om dagen känns det som, för jag har så mycket on my mind (kanske inte tusen, men ni fattar), men jag måste ju hinna läsa lite också. Fast i ärlighetens namn jobbar jag mest, och skriver. Jag hatar när folk säger att de inte har tid att läsa, för det har man ju alltid om boken är tillräckligt bra. Men jag läser som vanligt i massor av olika böcker samtidigt och i dem alla känns det som att det är läge för en liten paus. En är för sorglig, en är för krånglig och en har för liten text för höstmörkret. Kanske måste börja på ytterligare en...

4 kommentarer:

Bokbabbel sa...

även jag slår nya rekord i parallelläsning denna höst

Anonym sa...

kanske är en ny trend?

Bokbabbel sa...

det var här du läste det först ;)

Anonym sa...

hihi.