lördag 26 september 2009

Panic in the Buildning?

Godmorgon! Eller kanske inte, med tanke på att de mest hypade efterfesterna har rykte om sig att pågå till fem på morgonen. Att festa på sviter är dock inte riktigt min kopp te, så jag avslutade istället kvällen igår med ett rejält glas Resorb, som den boknörd jag är. Trots detta var jag tvungen att börja dagen med att svälja en näve vitpepparkorn - ett beprövat knep mot illamående. Dags att inse vad jag vetat länge; jag är ingen rockstar direkt. Att dagarna krymper och nätterna blir längre börjar ta ut sin rätt, men är man proffs måste man få det att funka och vara redo i alla väder. Suckarna över lördagens förväntade hysteri är dock många och kunde höras redan tidigt igår eftermiddag. Det kommer att bli trångt, varmt och extremt syrefattigt inne på mässområdet idag. 

Inga kommentarer: