lördag 26 september 2009

Leader of the Pack?



Som Gordon Ramsey brukar säga - Fuck me! Igår tog jag mig ett snack med Vertigomannen, nämligen Carl-Michael Edenborg himself. Han hade ju lätt mässans skönaste linne, som enligt egen utsago blivit hårt efterfrågat vart han än gick (nåväl, kanske inte i Bonniers egna montrar). Alla vill uppenbarligen ha en piece of C-M, och jag förstår dem. Han meddelade att han upplever att föraktet mot Bonnierkoncernen är utbrett inom branschen och utlovade samtidigt ännu mer snusk om ni behagar besöka Vertigos monter under mässan. Det här mina vänner, är någon som till skillnad från mig själv, är galet rock n' roll! Jag tror knappast att herr Edenborg avslutade gårdagen med en Resorb om man säger så. Finns det någon idolposter att köpa som jag kan sätta upp i flickrummet?

Inga kommentarer: