torsdag 24 september 2009

D-Day.

På plats. Idag öppnar mässan och branschfolket får komma in. Allmänheten är inte välkommen riktigt än, utan får hålla sig till imorgon. Ett stilla sorl stiger från relativt lugna montrar, but the madness is about to begin. Imorse såg det regnigt ut - men i bästa fall har vädret blivit bättre till eftermiddagens mest otippade event - författarfotboll på Heden - jag funderar på att go sportreporter och rapportera live om det inte regnar för mycket! Nu ska jag ta fram kartan över mässhallen och försöka orientera mig. Förhoppningsvis har jag hittat fram vill V-hallen och Vulkans monter där jag ska leka DJ klockan 12.40 idag. Kom och lyssna; jag lovar att spela Madonna! Och om ni inte tror att vi delar musiksmak kan ni välja att hellre lyssna på Fredrik Strage, Denise Rudberg, Sigge Eklund eller Jenny Leeb. Over and out for now!

Inga kommentarer: