torsdag 27 augusti 2009

Fram. Tid. En.

Äntligen! Kanske man skulle kunna säga. Till höger kan du läsa att jag är mycket intresserad av "den svenska bokbranschens utveckling". Det låter kanske corny, men är långt ifrån en lögn. Det är en fråga som intresserar mig så starkt att jag ibland nästan blir galen när jag tänker på alla frågor som måste besvaras, vem som ska besvara dem, hur vi tar oss in i framtiden och varför just bokbranschen är så saktfärdig. Jag vill ha revolution! Jag har inga problem att mala på i vanliga fall, men säg "bokbransch" och jag går i spinn. Det är därför det här ska bli så fantastiskt kul! Men ikväll ska jag inte snacka, utan försöka återge vad som sägs så att vi kan få en översikt av dagsläget och kanske sortera tankarna lite. Det kommer att blir spännande - hoppas det inte blir det vanliga stenåldersdravlet bara. Vi är redo för något nytt nu, so bring it on. Jag återrapporterar senare idag - vem hade bästa idéerna och sa de smartaste sakerna? Du läser om det här...

P.S. Den snygga bilden snodde jag här... DS

Inga kommentarer: