lördag 30 maj 2009

Drakblod.




Jag försvann i några dagar, sorry 'bout that. Det har varit sol och jobb och ganska mycket läsning. Pocktailen var en afrikansk dröm med trummor, drinkar och fantastiska frisyrer i överflöd. Mer om denna fabulösa tillställning kommer, so stay tuned för mer bilder och information snarast. Du kan lyssna på vår playlist sålänge... 

En diskussion i dimman handlade om nagellack, med L. Själv körde jag på Mavalas Monaco, Chanels Black Satin samt ett metallicgrönt lack inköpt i Thailand och ett annat blågrönt lack av okänt ursprung (eftersom jag tvångsmässigt måste slita bort alla etiketter på allting). Linda körde på Depends neongula. Hur som helst. Det nagellack jag jagat efter sedan jag såg det på E:s korta små naglar första gången för cirka tretton år sedan är Drakblod, Dragon Blood. Det var det snyggaste nail varnish som någonsin existerat och sedan dess har vi letat efter det, eller något som kan ersätta det, över hela världen och hela nätet. Och ett rött i samma "ton". Som gärna får heta True Blood och passa lika bra till vita sommarklänningar som julbord med släkten. De ska liksom vara djupa, mörka och metalliska i färgerna. Nu ska jag sätta mig i en park och läsa och kolla på folk som springer Stockholm Marathon och njuta över att jag själv inte springer i år. Over and out for now!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har alltså sprungit loppet någon/några gånger tidigare?

Fränt!

Anonym sa...

ja, en gång. bara för att kunna skryta om det. det var 2008. galet jobbigt, och man säger aldrig mer, aldrig mer, aldrig mer. sen börjar man längtar efter den där kicken igen!

Anonym sa...

Hehe okej, starkt jobbat! Jag ska också springa det någon gång, men det dröjer ett tag till.

Anonym sa...

vänta inte för länge bara... :-)