fredag 20 mars 2009

Mingling.

Gårdagens mingel kan ha varit ett av de bättre jag bevistat på länge. Trevligt folk, obeskrivligt vacker utsikt och god mat. What more can you wish for? Nedan ett par av kvällens höjdpunkter i bilder:

1. Jag lånade ut min penna till den alltid lika fantastiska Martina Haag och tvingade henne sedan att behålla den, fick ett signerat ex av hennes senaste i pocket som tack. Så nu är helgen räddad, då jag definitivt kommer att spendera den i sängen med I en annan del av Bromma

2. Pocketförlaget tipsade om vårens mest spännande titel; Huset på Arlozorovgatan.

3. DJ in a box var ju hur smart som helst (även om jag ställer mig frågande till deras logga) och med Kayos Sommar you can never go wrong!

2 kommentarer:

Alex sa...

Helgen är inte räddad. I en annan del av Bromma tar högst två timmar att läsa från pärm till pärm.

Anonym sa...

sant, sant. två timmar av 48 är räddade! :-) om jag läser långsamt kanske två och en halv. trevlig helg!