måndag 9 mars 2009

It's Party Time Dudes!

Att käka piroger medan Erik Blix delar ut olika priser till författare som inte är där för att ta emot dem kanske inte riktigt är vad jag skulle kalla ett party, men i kväll kommer jag likväl att ha supertrevligt när jag tar del av PocketprisetRivalPocket Shop delar ut sitt specialpris för bästa omslag och efterfesterna brukar vara kul. Dessutom är inbjudan stilren och snygg. Var snäll min mun så får du socker! Who am I kidding? I'm mean by nature! Det här är trots allt det närmsta en bokbranschgala vi kommer i Sverige så det gäller att hålla till godo. Återkommer med rapport!

P.S. På bilden skådas Camilla Läckbergs pimpade fötter och turkosa klänning från förra året. One should always dress to impress! DS

2 kommentarer:

Paperback Lover sa...

Pirogen hoppar jag också, men bubblet längtar jag efter även om det är en liten flaska :-) Ska bli en kul kväll!

Anonym sa...

jag älskar egentligen piroger. och översaltad och överkryddad mat, men det här var för mycket även för mig. någon hade tappat en hel burk oregano eller nåt i min. men det var rätt kul. men varför har de lightöl?