onsdag 24 september 2008

Booknerds of Sweden Unite!


Från och med idag och till och med söndag kommer bloggen att go mässblogg med ständiga uppdateringar från årets Bok- och Biblioteksmässa i Göteborg. Att ta tåget från Stockholm till Götet tidigt imorse var som att åka till Hogwarts genom dimma mot solsken och fullt med speedade boknördar på väg mot årets höjdpunkt. Det var mycket kulturkreddiga koftor, prat i mobiler om sistakorr som skulle budas och snack om mingelfester som skulle styras upp. Och inne på Svenska Mässan prismärks och spanas det som aldrig förr idag när allt ska göras klart inför mässans första dag imorgon. Mer skvaller garanteras inom kort...

3 kommentarer:

Johanna sa...

aaaah! i'm so excited!
trots förkylning, feber och sjukskrivning från jobbet (bokmässa-sjuka?) så kan jag inte hålla mig borta från datorn och spana in mässprogrammet och planera min fredag. (jag vet var jag befinner mig vid ett-tiden!)
lycka till och ha skitkul, så ses vi på fredag!
/Johanna

Emily sa...

i'm on the edge of my friggin seat, peebee!

Anonym sa...

underbart flickor!!!