lördag 27 september 2008

Ad hoc?


Mässans populäraste monter? Adlibris vinner den tävlingen med en jordskredsseger. Så det här kommer säkert att stämma mer än väl. Själv var jag där och hittade den här fina pocketen (trots att jag egentligen föredrar Norton på engelska) och lämnade den där eftersom det var så hysteriskt mycket folk (och för att jag som den smålänning jag är trodde att jag skulle hitta den ännu billigare hos Ebfa), men där var den slut, och även Rönndruvan glöder som jag tänkt läsa i höst. Trots att den varit så hyllad länge har jag varit anti sedan jag och Steve satt och gafflade - vi tyckte olika om allt - vid en lunch för ett par år sedan, men nu är det dags att läsa den. Det verkar dock finnas fler än jag som tyckte att det kunde vara fint med glödande rönnbär så här i september: se på bilden hålet den lämnat i hyllan. 

Inga kommentarer: